Дистанційне навчання очима студентів
Знову ранок. І, протерши сонні очі, розумію, що і сьогодні не потрібно йти в університет. Карантин… Нічого не вдієш. Але навчання ніхто не відміняв. Тому я хочу розповісти вам про свій досвід дистанційного навчання за спеціальністю 183 "Технології захисту навколишнього середовища" на факультеті плодоовочівництва, екології та захисту рослин в Уманському національному університеті садівництва.
Так склалося, що провчившись 1,5 місяці, ми вимушені були дотримуватися умов карантину, як виявилося, досить тривалого. На той час багато хто не розумів як буде відбуватися навчання в цей період і чи буде воно взагалі. Нам повідомили, що все навчання буде переведено на електронний навчальний курс, а також за допомогою додатків і програм.
І от минули 1,5 місяці карантину… Безперечно, дистанційне навчання не таке цікаве, як відвідування занять, адже викладачі у нас цікаво й зрозуміло викладають матеріал, тому на парах не хочеться відволікатися, що сприяє кращому засвоєнню інформації. Але із сучасними технологіями передача нам матеріалу від викладачів не викликає жодних труднощів. Ми – студенти 31-тек групи отримуємо всю необхідну для навчання інформацію через освітню платформу Moodle та електронні носії передачі даних – електронну пошту або додатки Messenger та Viber. Також в нагоді стали підручники, які ми на початку семестру взяли у науковій бібліотеці університету. При виникненні питань чи певних труднощах по виконанню завдань можлива он-лайн консультація з викладачами.
Буду відвертою – на початку карантину студенти розглядали його як відпочинок. Проте, досить швидко ти починаєш усвідомлювати як важливо не гаяти час та освоювати новий матеріал. Тому дистанційне навчання проходить на повну. За підтримки викладачів навіть в он-лайн режимі вивчити можна все, потрібно тільки захотіти. Загалом, я намагаюся кожного дня мінімум 2–3 години присвятити навчанню. Сьогоднішній день я вирішила розпочати, використовуючи освітню платформу Moodle, з вивчення чергової теми з навчальної дисципліни "Моніторинг навколишнього середовища", яка викладається на кафедрі екології та безпеки життєдіяльності.
Під час дистанційного навчання, як і в процесі виконання будь-якої іншої роботи, якщо раціонально розподіляти свій час, то робота впевнено просувається вперед, а завдяки змозі надавати собі перерву, виходячи із своїх можливостей, то втома взагалі не відчувається. Так, дистанційне навчання – це зручно, але воно не замінить живого спілкування з викладачами та друзями. Хочеться швидше повернутися до звичного режиму навчання та повністю зануритися в активне, насичене цікавими подіями, студентське життя. Вірю, що уже незабаром карантин закінчиться і ми всі, переосмисливши за цей час цінності життя, повернемо собі здатність отримувати від нього насолоду.
Світлана Кецкало, староста 31-тек групи